نوشته شده توسط : nasrin

کاردستی یکی از سرگرمی سالم کودکانه است که والدین می توانند از آن برای رشد بهتر جسمی، عاطفی و ذهنی کودکان خود استفاده کنند. از جمله فواید عاطفی ساخت کاردستی هلی کوپتر برای کودکان می توان به افزایش و تقویت روحیه ی انجام فعالیت ها و کار های گروهی اشاره کرد. کاردستی هلی کوپتر و به طور کلی کاردستی ها معمولا به صورت گروهی انجام می شوند و در مهد کودک ها نیز به عنوان بازی و سرگرمی گروهی از آن استفاده می شود. انجام فعالیت های گروهی مانند ساخت کاردستی هلی کوپتر به بچه ها آداب و معاشرت و رفتار های اجتماعی را می آموزد و باعث می شود تا کودکان روحیه ی شاد تری داشته باشند.

از جمله فواید که ساخت کاردستی هلی کوپتر در مسیر رشد ذهنی کودکان دارد می توان به رشد شخصیتی اشاره کرد. ساخت کاردستی هلی کوپتر یا ساخت هر کاردستی با ایده های کودکانه ی دیگری باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودکان می شود. به عنوان مثال زمانی که کودک کاردستی هلی کوپتر خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به کمک دوستان یا اطرافیان دیگر خود به پایان رسانده است و ای امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می شود.

اگر کودک شما نسبت به پرواز کردن و سوار شدن به هواپیما ترس و اضطراب از خود نشان می دهد می توانید با کمک داستان ها ، قصه ها به خصوص قصه صوتی میزان این ترس و اضطراب را در شخصیت کودک خود کاهش دهید. قصه یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان به حساب می آید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که در آن صد ها قصه و ویدیو آموزش ساخت کاردستی بارگزاری شده است. با ورود به این سایت می توانید به تمامی ویدیو ها و قصه های دسترسی پیدا کنید.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: